Google Website Translator Gadget

fredag 13. januar 2012

Trening!

Nå var det sikkert flere av dere som klikket på link til bloggen min, kun pga den sjokkerende overskriften :P Men jo, det stemmer. Verden har ikke gått under. Jeg skal begynne å trene - hjemme. Må prøve meg fram på stuegolvet før jeg tar neste skritt og beveger meg ned på treningssenteret. Jeg ble tipset om Jillian Michaels 30 day shred, hvor man skal trene hver dag i 30 dager, 20 minutter per dag. Hver 10. dag øker vanskelighetsgraden, men man kan holde seg litt lengre på hvert nivå dersom man ennå sliter. Denne lastet jeg ned i dag :) Dersom jeg klarer å overleve en økt med Jillian, så klarer jeg det meste! For de av dere som ikke vet hvem hun er: Det er jernkvinnen fra Biggest Loser aka Slankekrigen. Nå har jeg sett igjennom hele videoen, og det er øvelser som er enkle å forstå. Hun forklarer bra og de bruker noe lengre tid på hver øvelse, slik at jeg klarer å henge med inntil de begynner med en ny øvelse. Problemet mitt med f.eks aerobics er at jeg ikke har sjans til å henge med på trinnene, så jeg faller ut etter tre-fire minutter og kommer meg aldri back on track igjen. Har forferdelige minner fra diverse gymtimer... Denne videoen har både styrke og kondisjon, og man kan trene seg svett som fy foran tv'n på altså 20 minutter. Har lest flere tilbakemeldinger fra folk som har merket forskjell etter få dager og gått mye ned i vekt, og fått en bedre figur.

Sitter nå og leter etter manualer på nettet, pluss en matte å trene på, men frakten er så sykt dyr. Dersom noen vet om en BILLIG side med treningsutstyr, så vær så snill å si i fra? Er det forresten bedre å trene med runde manualer enn de trekantede, eller blir det samme greia? På mandag starter jeg, med eller uten manualer. Må bruke Cola-flasker fylt med vann i såfall. Jeg skal i gang nå, har bestemt meg. Moter meg opp for å gå en tur ned på senteret og kjøpe rimelige sko, men det er som sperrer rundt hele meg. Klarer ikke engang å komme meg i dusjen. Er helt fastlåst i sofaen... Visste at det kom til å bli en tung dag i dag pga jeg kjørte meg fort hardt i går. Yilmaz har sen dag på skolen, og etterpå skal han innom sykehjemmet med søknad og cv. Så han kommer ikke hjem før sent... Da har jeg gitt opp tanken på senteret for lengst.

Hvorfor må det være sånn :(

Ha en fin dag alle sammen. Snaaart helg! Kos dere masse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar