Google Website Translator Gadget

søndag 22. januar 2012

@ Harstad

Er nå hjemme i Harstad og skal sove her til i morgen. Bare en liten time hos psykiateren, så kjører vi tilbake til Narvik igjen. Har gått en tur med hunden på isglatte veier, og spiste et måltid i bilen på vei hit. Kan ikke la diett og trening være igjen i Narvik ;) Jeg drasset med meg treningssko, tøy, vekter og matte, så i morgen tidlig blir det trening!

Prøvde noe nytt i dag: Byggris med tomat og basilikum (som jeg tidligere nevnte at jeg ikke likte så veldig) med en halv boks tunfisk og 2 ss Mager Kesam. Blandet alt sammen til en skikkelig smørje, og spiste det kaldt. Nam! Det var mettende og smakte over all forventning! På grunn av krydderet i byggrisen trengte jeg ikke å tilsette noe ekstra. Blir garantert spist igjen som frokost i morgen ;)

Skal forresten innom Coop Obs før jeg stikker til Narvik. Mamma sponser meg med tyngre vekter. Noen av øvelsene i videoen er for ¨lett¨, dvs at jeg ikke har tunge nok vekter. Så jeg skal heller bytte på 1-kilos og 2-kilosvekter under treningen. Blir mer effektivt da :)

1 kommentar:

  1. Jeg har aldri smakt byggris før, men det skal jeg ta å kjøpe i morgen for å prøve. :)

    SvarSlett