Google Website Translator Gadget

tirsdag 17. januar 2012

Svar til Lena

Kommentarfeltet på bloggen min tuller ennå, så jeg må svare her: Treningsøkten innebærer at man skal trene intensivt i 20 minutter, både kondisjon og styrke - ingen pauser. Man får gjort det samme på 1,5 time i treningsstudio fordi man tar pause i styrketreninga, men her bruker man forskjellige muskelgrupper hele tiden. Man repeterer slik man gjør til vanlig, bare at i stedet for å hvile trener man andre muskelgrupper. Du finner en del av videoen på YouTube. Videoen heter som mange ganger nevnt Jillian Michaels - 30 days Shred. Og man skal trene økt 1 i 10 dager, økt 2 i 10 dager og økt 3 i 10 dager. Dette kommer jeg neppe til å gjøre, siden jeg ennå ikke har klart å gjennomføre økt 1 :P Man kan selv velge om man trenger å holde lenger på med en økt før man øker intensitetsnivået. Nivå 2 og 3 er tyngre og mer komplisert. Var ei som anbefalte videoen til meg, og i ettertid har jeg snakket med flere som har prøvd denne videoen :) Har du tenkt å prøve? :D

1 kommentar:

  1. Hehe ja jeg ble litt nysgjerrig på hvordan øktene er. Kanskje jeg kan trene noe hjemme og. Trener jo på helsestudio. Idag skal jeg på zumba og så bodybalance etter det. woop.
    I'll get back to you når jeg har sett på youtube :P

    SvarSlett