Google Website Translator Gadget

tirsdag 31. januar 2012

Første dag på jobb

Baby hadde sin første dag som pleieassistent på sykehjemmet i ettermiddag. Det hadde visst gått veldig bra! Jeg var så spent på om han kom til å takle jobben, men jeg hadde ingenting å bekymre meg for :) Han blir nok populær blant de eldre damene ;) I morgen skal han på dagvakt, og det er som kjent mye tøffere. Men jeg er sikker på at han klarer seg fint.

Vi hørte med Studentsamskipsnaden ang to måneders oppsigelsestid som vi har... Det er umulig å finne seg leilighet her i byen når vi ikke kan de som leies ut ¨umiddelbart¨. Dersom vi finner noe, skal vi si i fra, og han skal få noen andre til å flytte inn i leiligheten vår. Slik slipper vi å betale for to måneder ekstraø Jeg takler seriøst ikke å bo her mer... De siste månedene i denne blokka har virkelig tært på meg. Å bo sammen med masse mennesker som er så likegyldige at de ikke engang kan SE på en i korridoren, langt mindre si hei, men som klager over støy når man ikke engang tør å ha på tv'n etter kl 23. For ikke å snakke om de idiotiske reglene fra SSIN om at vi ikke får  bestemme selv hvor lenge vi skal ha vinduet vårt oppe og at vi ikke får lov til å lukke soveromsdøra. Enkeltrommene får ikke engang ha en vannkoker på rommet pga brannfare, mens inderne i etasjen under oss stadig vekk utløser brannalarmen midt på natta. Naboen har fest til langt på natt i ukedagene, og folk skriver og bæljer utenfor i helgene. Han over oss har tydeligvis allergi, siden han nyser annenhvert minutt, og han ved siden av er tydeligvis avhengig av Skype - og slår den aldri av, så den ringer og ringer og ringer.... Jeg vil vekk herfra. Etter det som hendte i høst, har jeg hatet dette stedet- Så nå irriterer alt meg... Nå er det bare å finne seg en leilighet på kort varsel og si bye, bye til denne dritten. Jeg vil ha leilighet alene eller i en mindre bygning med NORSKE naboer (sorry meg, men hva er det med indere og kinesere som absolutt ikke klarer å huske at de lager seg mat kl 3 på natta???!!!!!!! Og nei, jeg er ikke rasist, men skjønner ikke oppstyret med ¨moccamann¨ heller)....

Nå er det kveld i leiren... Jeg hadde ikke tenkt å skrive noe i bloggen på ei stund, men måtte dele med dere at Y faktisk har vært på jobb i dag ;) Synes det var veldig stas.

Good night peepz! Håper at alt står bra til med dere?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar