Google Website Translator Gadget

lørdag 14. januar 2012

Dagens investering

Nå er jeg fit for fight! Etter å ha ventet i tre timer på at Baby skulle våkne opp, gikk jeg inn på soverommet og vekket han. Jeg var så gira på å gå til sentrum i dag også, selv om planen egentlig var at Y skulle gå og jeg bli hjemme. Vi gikk til Amfi og kjøpte frokost på Eurospar. Etterpå ruslet vi til Coop hvor jeg innså at Puma-skoene jeg bruker til både vår-sommer-høst-og vintersko ikke egner seg for lengre turer. Tærne mine gråt i smerte... Vi handlet diverse varer, for Coop har 10 kroners-market denne uka. Og det er ikke crap de selger, men kjente produkter som vanligvis koster dobbelt så mye. Vi kjøpte oss blant annet en skittentøyskurv i svart plast. Det var på tide! Men det viktigste vi kjøpte var dette:

2x1-kilos manualer og en treningsmatte. Billig og bra på Coop Obs!

Vi handlet også 16 flasker Pepsi Max, en hudkrem til meg og en rensekrem til Y, jerntilskudd, sminkekurver og diverse ¨lettmat¨. Nå blir det lenge til neste shoppingrunde. Etterpå ble det taxi hjem. Det var ikke fysisk mulig å drasse med seg alt sammen til fots, og bussene hjem slutter å gå kl 14 på lørdager! Hva slags by er dette egentlig???


Ha en super lørdagskveld alle sammen! Nå blir det mat, så Fringe eller en god film.



1 kommentar:

  1. Så stolt av deg :D
    FLINKA!!!
    Ditte her går så bra vettu :) Ta det rolig i begynnelsen, dont overdo it, da e det lettere å falle av ;)
    E heia på deg;)

    SvarSlett