Google Website Translator Gadget

torsdag 19. januar 2012

I did it!!!!!

Har nettopp gjennomført hele økt 1 uten pauser! For en digg følelse å ha nådd et mål. Noen av øvelsene trenger selvfølgelig finpussing mens jeg på andre øvelser på øke intensiteten: Særlig ¨tauhopping¨ og ¨kick backs¨. Beina VIL IKKE løfte seg fra bakken. Men jeg gjorde ALLE øvelsene non-stop, og det snørte seg skikkelig i brystet under kondisjonstreninga.

Jeg klarte det på dag 4 - Alle 27,5 minuttene inkl oppvarming og uttøying. Armmusklene mine er såre, men sååå fornøyd jeg er! Etter fire dager gjør ikke ryggen min vondt under trening, og jeg klarer motbakker mye lettere enn før. Kjenner det i ryggen når jeg går mye, men langt i fra så mye som for kun fire dager siden. Helt utrolig! Er heller ikke så støl som jeg var de første dagene. Det er så gøy å se en SÅ stor forandring på kort tid. Dersom du ikke har prøvd denne videoen tidligere, så anbefaler jeg den på det sterkeste. TUSEN TAKK TIL LENE som skrev til meg om 30 Day Shred. Jeg hadde aldri funnet den uten din hjelp, og hadde heller ikke satt i gang med trening. Du har hjulpet meg mer enn du aner! Håper at du leser dette :)

1 kommentar: