Google Website Translator Gadget

mandag 16. januar 2012

Begynnelsen...

...på slutten? Jeg er nå på dag èn av oppdraget: Veien til et lettere liv. Sov i 12 timer, uvitende om hvor jeg var så himla trøtt. Frokosten ble derfor inntatt ¨litt¨ senere enn planlagt:

50 g Great havregrøt med røde bær
15 g nypesyltetøy

Smakte overkommelig godt :) Om ikke lenge skal jeg sette i gang med 30 day shred-videoen. Baby kommer hjem fra skolen nå, men planen var å ha trent ferdig før han kom. Haha, det er greit at han elsker meg, men han trenger virkelig ikke å få med seg det tragiske synet av meg pesende foran tv'n... For det kommer seriøst til å bli et av mine laveste øyeblikk. Jeg får overbevise han om å finne på noe annet, slik at jeg får leiligheten for meg selv. Hjelper ikke å putte han inn på soverommet, da pesingen sikkert høres helt inn dit :P Leiligheten vår er ikke stor.

Vel, foreløpig all is good. Så får vi se....

Ha en flotters dag alle sammen! Håper at det blir en fin uke for dere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar