Google Website Translator Gadget

tirsdag 24. januar 2012

Dagens frokost

Så i E sin blogg at hun hadde laget seg speltlomper med røkelaks og cottage cheese, så det måtte jeg prøve! Jeg fant speltlomper kun èn plass, og de var dobbelt så dyre som vanlige lomper, så da ble det vanlige lomper i stedet... Mmmmm, veldig godt OG mettende!! Skal definitivt prøves igjen i morgen :)

Skulle ha tatt bilde, men jeg var veldig sulten ;) Jeg la bare cottage cheese og røkelaks midt på lompa og rullet sammen. Kan sikkert gjøres finere, men.... NAMMM!!!

Jeg nyser og nyser og nyser... I går hutret jeg og var ispinne med ovnen på 25 grader og ventilene lukket. Yilmaz lurer på hva som feiler meg, men det er nok bare forbrenningen som jobber for fullt. Men hva med nysingen? Vi fikk en grønnplante av mamma i går: Et lite palmetre :) Trenger noe for å forbedre inneklimaet her... Kan man være allergisk mot en grønnplante? Eller holder jeg rett og slett bare på å få en ny runde med dritten jeg hadde i desember? Tok meg nøyaktig èn måned å bli kvitt samme viruset som tok Yilmaz 3-4 dager. Dersom noen har et immunforsvar til overs, mottas det med et takk!

Er den ikke søt? ;)


Ha en fin dag alle sammen :)

1 kommentar:

  1. åååå nammm!! No fikk e åsså lyst på det :p Akk kommet hjem fra trim og trykt i me ei halv boks magerkesam :p Så da får e vente til i mårra ;)
    Vet at speltlompe e litt dyrere men det e jo seff fordi dem e sunnere ( og e syns dem e bedre på smak og ikke så tørre;) ) Mye mindre karbohydrat, og mindre kcal og ikke laga av hvetemel :p E pleie å kjøpe Buer Speltlomper på Kiwi :)

    Kjekt å se at du vil teste ut forslaga mine :D
    <3

    SvarSlett