Google Website Translator Gadget

torsdag 19. januar 2012

It's getting late...

...men først venter en kveldstur med min kjære <3 Vi koste oss med grillet kylling i dag. Det er så koselig at vi kan lage middag sammen, selv om jeg slanker meg. I dag besto middagen av grillet kylling uten skinn varmet i stekeovn, makaroni av fullkorn som jeg blandet sammen med stekt agurk, champignon, litt løk, krydder og en boks hakkede tomater. Brukte fem sprayer med 1 calorie spray + vann i stekepanna. Ingen annen olje eller smør. Utrolig hvor mye god og sunn mat man egentlig kan lage. Jeg hadde en stor spiseskje mager kesam ved siden av, og det gjorde susen. Totalt kaloriinntak: 320. Nå har jeg spist kiwi med masse c-vitaminer, og måtte smake på druene Baby egentlig hadde kjøpt til seg selv. Druer skal man jo egentlig ikke spise så mye av, men jeg spiste 100 gram. Skal nå ut og gå, full av energi :P Sliter med å spise mer enn 1000 kcal fordi jeg står opp så sent og sover i 12 timer, men jeg klarte 1100 kcal i dag. Ikke noe håp om endring i morgen heller fordi Yilmaz skriver stil, og jeg må bestandig hjelpe han med å rette den etterpå. Han begynte for en time siden, så God knows når han blir ferdig. Akkurat nå sitter han og leker med vektene mine...

God natt folkens. Håper at dere har hatt en fin dag? Utrolig stille i bloggverdenen i dag synes jeg :-/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar