Google Website Translator Gadget

onsdag 18. januar 2012

Svar til anonym

Takk for at du la igjen kommentar i bloggen :) Det er alltid hyggelig! Og det gleder meg at jeg kunne inspirere deg til å prøve den videoen - den fungerer virkelig.

Angående kaloriinntaket mitt, så er jeg klar over at det i følge Vektklubben er for lite. Men i følge andre dietter er det et bra inntak. Så det kommer veldig an på hva man velger å følge, og så er det veldig individuelt hvor mye man bør spise for å gå ned i vekt, med tanke på forbrenning og aktivitetsnivå. Jeg har sittet hjemme i seks måneder uten å gjøre noen verdens ting. Er ikke bare litt kraftig :-/ I følge bmi-en min er jeg ekstremt overvektig, og jeg har sånn cirka halve kroppsvekten min å slanke vekk... Forbrenningen min er ikke bra pga livsstilen min, så det jeg holder på med nå er å spise små måltider fordelt over hele dagen, slik at forbrenningen min kan komme skikkelig i gang. Jeg har ikke trent på flere år, og pga all stillesittingen slet jeg med å komme meg opp trappa til 3.etasje hvor vi bor... Men har begynt å trene nå for å hjelpe forbrenningen i gang. I mellomtiden spiser jeg 1100-1300 kcal per dag fordi jeg vet av tidligere slanking at jeg ikke går ned i vekt ved å spise mer. Kroppen forbrenner veldig lite ved å sitte i sofaen og se på tv :-/

Om noen uker kommer jeg til å øke mengden kalorier til 1500+ slik at jeg ikke sprekker som du sier. Da har forbrenningen min kommet ordentlig i gang og jeg kan spise mer :) Jeg hadde aldri holdt ut å skulle spise mat og trene, og ikke se umiddelbare resultater på vekta i begynnelsen. Det hadde blitt utrolig demotiverende og jeg hadde ikke holdt ut en uke engang. Dersom jeg spiser for lite, så sprekker jeg også. Så det er vel gjennomtenkte kalorier jeg inntar nå :) Har planlagt dette i flere måneder, og føler at jeg er vel forberedt. Skjønner ¨bekymringen¨ din og forstår det du sier. Kanskje du skjønner bedre nå hva jeg mener :) Derfor jeg skrev i siste innlegget mitt at jeg ikke ville ha noen kommentarer om at jeg spiser for lite osv ;)

Jeg kommer til å melde meg inn i Vektklubben, men har ikke gjort det ennå. Må vente til jeg får penger på konto, så skal jeg absolutt melde meg inn :) Hvor lenge har du vært medlem? Gleder meg til å kunne verktøyene som Vektklubben har. Blir litt ¨gøyere¨ å slanke seg da.

Takk igjen for kommentar og gi gjerne tilbakemelding hvordan det gikk med 30 Day Shred ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar