Google Website Translator Gadget

fredag 20. januar 2012

Time-out

Våknet i 12-tida av at mamma ringte. Jeg befant meg i en verden hinsides denne... Baby hadde kommet hjem, og satt og skrev stilen sin. Han ble som fryktet ikke ferdig før SENT, og jeg brukte vel en halvtime på å rette den... Er skikkelig zombie i dag. Har en voldsom hodepine, selv om Baby ga meg smertestillende. Hele kroppen er dritsliten. Det blir ingen 30 Day Shred i dag, slik jeg tenker nå. Hvem vet, plutselig hiver jeg meg i gang. Men ikke nå, det er sikkert... Skal i alle fall gå tur i kveld :) Det er en fin tursti her oppe som er opplyst om kvelden. Vi gikk der i går, og det var skikkelig koselig + god trim.

Gikk forresten på vekta igjen... Jeg klarte ikke å holde meg til mandag :P Må si at det var en meget gledelig overraskelse. Har aldri spist så mye god mat og slanket meg samtidig - og vekta har aldri gått så fort ned som nå. Er helt klart pga treningen! Begynner å forme seg muskler i armene allerede. Kjempegøy :)

Nå har jeg nettopp spist mine helseklibrød og en boks makrell i salsa. Nam! De brødene er så grusomme på smak, at det eneste som dekker over smaken er fisk ;) De er derimot helt fantastiske for å holde på metthetsfølelsen og holde magen i gang. Drikker to glass vann ved siden av, slik at brødet sveller i magen:

GG Helseklibrød: 45% kostfiber.


Jeg ønsker dere all ei riktig god helg! Håper den deles med noen dere er glade i. Jeg skal nyyyyyte Baby hele helga. Be back on Sunday ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar