Google Website Translator Gadget

tirsdag 17. januar 2012

2. treningsøkt

Som i går klarte jeg først åtte minutter før beina mine fikk melkesyre og stoppet helt opp. Jeg satte meg i 1,5 minutt, men så begynte jeg å trene igjen og kom meg til 17. minuttet i videoen før jeg sa takk og farvel. Jeg vet at man ikke får det samme ut av treninga ved å stoppe opp, men det er vel bedre å fortsette i ni minutter non-stop etterpå, enn å ikke gjøre noe mer før neste dag. Så forskjellen fra dag 1 og dag 2 er at jeg faktisk klarte å fortsette, selv om jeg stoppet opp samtidig som i går.

Jeg la meg på senga. Beina vibrerer ennå. Yilmaz kom hjem for å spise lunsj, og hentet meg en måltidserstatter (proteindrikk) i kjøleskapet. Tror jeg var på grensa til å svime av... Men det går bedre nå. I kveld skal jeg prøve meg på 20 minutter gåing. Veiene er isete og jeg har ikke vintersko, så jeg trener dobbelt så hardt i bakkene enn ellers.

Nå skal jeg hoppe i dusjen. Deretter slappe av med god samvittighet og lese i Ever - for alltid <3

1 kommentar:

  1. Cred til deg for at du er i gang! Har hørt mye om denne videoen, og vurderer å bruke den selv for å bli kvitt de horder av kg som har kommet siste par mnd.
    Masse lykke til videre, det vil bli lettere etterhvert :)

    SvarSlett