Google Website Translator Gadget

tirsdag 17. januar 2012

Møte med en kjær venn...

Nå er dag to i mitt nye liv over, og den har gått over all forventning. Fikk melding fra en person som jeg ikke har hatt kontakt med på 2,5 år - som da brukte å være en god venn av meg. Etterhvert som tiden har gått savnet jeg henne og ønsket å møte henne igjen, særlig siden hun bor her i Narvik som vi har flyttet til. Da blir det ekstra sårt. Så vi har skrevet noen poster til hverandre på fb, og i dag sendte hun melding om vi kunne møtes på en kafè nede i byen. Først ble jeg skikkelig stressa. Først og fremst over den lange veien, og så den sosiale delen ved å skulle møte en annen person. Men jeg kjenner henne godt, så jeg motet meg opp alt jeg kunne - fikk med meg Y - og gikk. Han gikk og shoppet noen ting vi trengte mens jeg var på kafeen med henne. Var flink og bestilte kun te (no sugar). Vi skravlet i timesvis. Tiden bare fløy! Det var så UTROLIG godt å se henne igjen :) Etterpå kom Y og hentet meg, og vi gikk hjem sammen. Denne gangen trengte han ikke å dytte meg opp bakken. Ikke begynte jeg å gråte heller. Jeg gikk så svetten rant. Kan virkelig si at jeg har fått dagens trim! Og formen har tydeligvis blitt betraktelig bedre, for på fredagen i forrige uke brukte vi vanvittig lang tid opp bakkene, pluss at Y måtte hjelpe meg. Jeg gråt av smerte og følte ikke ryggen min til slutt. Nå kjente jeg det også i ryggen, men ikke sånn. Hadde fire korte stopp, før jeg fortsatte. Det er godt å si at jeg er stolt av meg selv. Er nok veldig lenge siden sist... Ser dessuten forandringer i meg selv... Som om jeg sakte, men sikkert begynner å komme meg opp av den veldig mørke verdenen jeg har levd i altfor lenge.

I morgen skal jeg på besøk til M. Hun møter meg på halvveien, så trimmer vi bort til henne. Blir koselig :) Men på formiddagen skal jeg selvfølgelig tyne meg igjennom dag tre av 30 Day Shred. Har holdt meg til 1100 kcal i dag, fordelt på fem måltider. Tror jeg holder meg til fem måltider en stund framover, så prøve meg på seks måltider når jeg øker kaloriinntaket. Klarer ikke å fordele 1100-1200 kcal på seks måltider. Eller har dere kanskje noen gode tips til meg? Ikke be meg om å spise mer, for det gjør jeg ikke. Ikke ennå.

Nå er det natta... Kroppen er sliten, og hodet likeså.

1 kommentar:

  1. Heisann! Jeg har fulgt bloggen din lenge, synes du skriver så bra.
    Jeg synes du er superflink! Dette klarer du, stå på.

    Meldte du deg inn i Vektklubben på vg? Jeg er også medlem der. Og nå har du inspirert meg til å prøve den 30 dagers videoen. Så det begynner jeg med i kveld.

    Men jeg må bare si at jeg er sikker på at du får i deg alt for lite kalorier! Jeg aner ikke hvor mye du veier og hvor høy du er osv, men ifølge det du har skrevet her på bloggen virker det som du er litt kraftig? Det er jeg, og når jeg meldte meg inn i vektklubben ble jeg anbefalt å spise rundt 1500 kalorier daglig. Likevel går jeg ned. Det som skjer er at jeg blir mett, og ikke går å sulter meg. Det er alt for lett å sprekke når man går og sulter seg. Dessuten trenger kroppen din næring når du trener. Så jeg ville økt kalorimengden. Men hvis du melder deg inn i vektklubben og legger inn vekt og høyde, så regner de ut for deg hvor mange kalorier du bør ligge på hver dag.

    Masse lykke til! Spennende å følge deg fremover!

    SvarSlett