Google Website Translator Gadget

onsdag 18. januar 2012

Sa jeg smerte i går?

Da visste jeg tydeligvis ikke hva jeg snakket om... Etter all trimmen i går, er jeg nå offisielt ødelagt. Det gjør så vondt i lårene og over knærne at jeg ikke klarer å løfte beina fra gulvet. Armene er litt slitne, men de overlever. Verre med beina... Dessuten sov jeg nesten 12 timer i natt, så jeg er passe sliten ja.

Jeg har inntatt dagens frokost: 2 helseklibrød med 2/3 boks tunfisk og to glass med vann. Blir skikkelig mett av det, siden helseklibrødene sveller i magen. Sitter og venter på at det skal ha gått en time, slik at jeg kan sette i gang med treninga. Aner virkelig ikke hvordan den blir i dag, siden jeg sliter så med beina. Men jeg skal ikke gi opp! Jeg skal prøve og se om jeg klarer å gjøre øvelsene. Hvis ikke, så blir det uansett to lange gåturer i ettermiddag/kveld, siden jeg skal på besøk.

Snart setter jeg i gang med dag 3 av 30 Day Shred. Kill me!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar