Google Website Translator Gadget

torsdag 19. januar 2012

Dag 3 er over...

Vi laget oss en deilig (sunn middag) i dag bestående av ovnsbakt laks, mango og currykrydder, salt, pepper og litt chili. Jeg spiste byggris og mager kesam til med ovnsbakte tomater. Nam! En skikkelig digg middag :) Yilmaz holdt seg til poteter ;) Ferdigkrydret byggris anbefales ikke... Smaken ble for intens for min del. Neste gang skal jeg kjøpe naturell på en utenlandsbutikk.

Etterpå gikk jeg og Y og møtte Marthe. Deretter satt jeg og M hos henne og skravla. Ble sent, men vi hadde sååå mye å prate om! Kjempekoselig. Etterpå kom Y meg i møte, og vi gikk hjem sammen. Jeg klarte bakkene uten problemer. Stoppet bare en halv gang ;)

I dag har jeg spist for lite. Fikk ikke inntatt siste måltidet mitt fordi vi pratet så mye, og timene gikk i fra meg. Kjenner det på kroppen... I morgen er det dag 4 med 30 Day Shred. Har vondt i beina så det holder. Akkurat som voksesmerter :( Men det går sikkert bedre når jeg setter i gang, slik som det gjorde i dag! :) Målet mitt er å trene like lenge som i dag, og i løpet av helga klare hele økt 1. Klarer jeg det?

God natt friends <3

1 kommentar:

  1. Selvfølgelig klare du det :) :)
    E har så vondt i triceps etter trening på tirsdag, ENDA!!! :p Men da har dem jaffal kjørt se ;)
    Middagen hørtes kjempego ut! :)

    SvarSlett