Google Website Translator Gadget

mandag 16. januar 2012

Soon to be over

Kax: TAKK!! Godt å endelig få noen positive nyheter. Nå går det framover, endelig fått til noen endringer i livet vårt som vi absolutt trengte :) Flink du er å trene! Jeg savner bloggen din :( Rart å ikke lese oppdateringer... Men koselig at du fortsatt er innom og leser hva vi andre skriver da :)

Det er kveld, og jeg har inntatt dagens siste måltid som var fylt med fiber og proteiner. Har klart å spise fem måltider i dag. Sto opp så sent, ellers hadde det blitt seks måltider. Vi gikk en tur i stad, og jeg fikk sykt vondt i ryggen. Sliter skikkelig med å gå, og det er garantert på grunn av overvekten og at jeg har sittet og glodd i veggen så lenge. Ble en kort tur, men i motbakke, så bedre enn ingenting. Må si meg fornøyd med denne dagen. Inntar flere kalorier enn jeg har pleid på de korte diettene mine, slik at jeg skal være i stand til å holde ut. Begynte på 1000 kcal i dag, og skal ligge på mellom 1000 og 1300 kcal, alt etter hvor mye jeg trener. Skal øke inntaket etterhvert, men jeg trenger en ¨kick start¨ uten at det blir for drastisk. Planen er å slanke meg i 1-2 år, så må ha noe som er overkommelig i begynnelsen.

Baby kom hjem med vitaminer til meg, søte han. Og jeg vet ikke om han føler hungeren min, men det er lenge siden jeg har sett han spise så mye som i dag :P Nå sitter han og spiser vårruller ved siden av meg, men det er helt ok. Han er jo nødt til å spise selv om jeg slanker meg. Skal ikke legge skjul på at jeg er misunnelig, men det føles godt å ha stått i mot en fristelse. Han kommer til å spise mye av det samme som meg, særlig middagene. Og han spurte om ¨lov¨ til å spise før han gjorde det :P

God natt folkens! Nå blir det Fringe og så zzzzzzove.... Orker ikke å sitte oppe så lenge når det ikke er noe å spise :P

2 kommentarer:

  1. Så flink du er! Gratulerer med en flott start! :)

    SvarSlett
  2. Flink du e snupp :)
    E enig at litt mosjon, e bedre enn ingenting :) Snart tar du bakken i lett jogg ;)
    HEIAHEIAHEIA!!!!!

    SvarSlett