Google Website Translator Gadget

onsdag 18. januar 2012

Dag 3 i mitt nye liv ;)

Etter å ha sittet og ventet på at frokosten skulle sige, begynte jeg så smått å kle på meg treningsklær. Var innstilt på å prøve meg på 30 Day Shred i dag også, men kjempepositiv var jeg ikke... Men inkludert oppvarming holdt jeg ut i 22,5 minutt UTEN pause!!! Første dagen klarte jeg såvidt åtte minutter, og da hadde jeg flere time-outs hvor jeg satte meg ned på sofaen fordi jeg ikke fikk luft. UTROLIG gøy å se hvor fort kroppen kommer i form - og denne forvandlingen har skjedd på kun tre dager!!! Jeg var fortsatt sliten, men hadde energi til å fortsette. Når beina ble til gelè gjorde jeg fortsatt øvelsene, men roligere, før jeg økte intensiteten igjen. Hadde jeg holdt ut i to-tre minutter til ville jeg ha klart hele økt 1. Med tanke på utgangspunktet mitt er det ganske utrolig...

Sliten og svett, men veldig fornøyd!

Har drukket en deilig Tropic Smoothie proteindrikk og skal nå hoppe i dusjen.
Ha en fin dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar