Google Website Translator Gadget

mandag 2. januar 2012

1.dag i ett nytt år

For en møkkadag det har vært. Aldri har et år startet så jævlig. Jeg er så dypt skuffet over et visst menneske som tydeligvis sliter enormt med seg selv. Et menneske som gjør alt hun kan for å ødelegge meg, uten at noen klarer å forstå hvorfor. I dag var det game over. Jeg eksploderte! ALT sinnet som har bygd seg opp over lang, LAAAANG tid kom ut, og det ble IKKE pent. DET FÅR FAEN MEG VÆRE NOK!! Jeg er lei av å bli dirigert og bestemt over, såret og tråkket på. Jeg er et menneske av kjøtt og blod, med følelser og meninger. Vi må alle prøve å respektere hverandre, selv hvor uenige man måtte være går det an å forsøke å kommunisere på en normal måte. Dette som hendte i dag er noe som har vært et problem veldig lenge, men jeg har forsøkt å late som ingenting hver gang vi møtes. Man prøver å bite tennene sammen og akseptere at personen kanskje har en dårlig dag. Men nå har en dårlig dag blitt til flere dårlige dager, en dårlig uke, en dårlig måned, et dårlig år, et dårlig liv... Og jeg har følt at det er mitt ansvar å ta vare på denne personen og støtte opp, slik at personen ikke blir helt alene.

I dag var det nok. For første gang i mitt liv sa jeg akkurat det jeg mente på en MEGET hard, men totalt rettferdig måte. Livet mitt kommer aldri til å bli det samme, men av og til må man rydde opp. Og det gjorde jeg i dag.

Vi var dumme som ble i Harstad, rett og slett på grunn av mangel på busskommunikasjon. Men i kveld kom vi oss tilbake til Narvik. Både jeg og Yilmaz er utrolig lettet over å endelig komme oss ¨hjem¨ igjen. Nå venter et helt nytt år, med nye muligheter. Baby har ei uke igjen av ferien før skolen begynner. Nå kan han slappe av alene sammen med meg, se på film og chille før alvoret starter ;) Forhåpentligvis kan vi få litt skivær også. Han prøvde skiene sine her om dagen. SÅÅ flink :) Imponerende å se en tyrker gå så bra på ski, og kun falle en gang (og det var mest min feil fordi jeg utfordret han :P). Nå må jeg også få kjøpt meg ski, så vi kan gå sammen. Vi skal også melde oss inn på Friskhuset når han begynner på skolen. Treningsenteret ligger 200 meter nedi veien og jeg er skikkelig gira på å trene. For første gang i jula veier jeg like mye før som etter, men jeg har mange kilo som skal vekk. Har cirka 50 kilo igjen... He, he wish me luck.

Hvordan har deres første dag i 2012 vært? Bedre enn min håper jeg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar