Google Website Translator Gadget

mandag 16. januar 2012

Åtte minutter

Så lenge holdt jeg ut før beina mine sviktet og jeg måtte kaste opp. Målet var seks minutter, siden Yilmaz veddet på fem. Så egentlig er det over all forventning at jeg holdt ut såpass ¨lenge¨. Intensiv trening får en helt ny mening med Jillian Michaels... Treningsøktene er på totalt 20 minutter, men de åtte minuttene jeg klarte var altså inkludert oppvarming. Kanskje klarer jeg 10 minutter i morgen?

Nå spiser jeg et mellommåltid og venter på at Baby skal komme hjem. HAN HAR FÅTT SEG JOBB!!!!! Han gikk til sykehjemmet og pratet med avd.spl igjen, og hun sa med èn gang at hun skulle sette han på opplæring. Så han får stå på og vise hvor flink han er, slik at han kan fortsette å ta vakter der!! Jeg er selvfølgelig utrolig lettet, men er likevel redd for at han plutselig ikke hører noe fra henne. Hun skulle ringe han når hun hadde funnet noen dager som passet, denne uka eller neste uke. Jeg kan juble når hun ringer :)

1 kommentar:

  1. Så braaa han har fått seg jobb!! Håper alt ordner seg for dere da:)
    Flink du er som trener, det kommer til å bli mer motiverende når du ser at du klarer mer og mer:) Nå skal jeg dra å prøve zumba, så det kan jo bli veldig spennende.. haha, trur ikke helt jeg klarer å følge med men:p

    SvarSlett