Google Website Translator Gadget

lørdag 21. januar 2012

Lørdagskos

Har nettopp kommet hjem fra Rema etter en handletur med min kjære. For en kondis man har fått ;) På veien hjem så vi nordlyset <3 Yilmaz snakket tidligere i dag om at nordlyset måtte være bullshit fordi han ikke hadde sett det ennå, men han tar det tilbake nå. Han ble som et barn når han så det grønne lyset bevege seg. Små barn, store gleder ;)

I går etter trening hadde jeg en skikkelig nedtur. Var så sulten og kvalm at jeg nesten gråt. Skalv i hendene. Helt jævlig. Jeg MÅTTE ha mat. Yilmaz var temmelig skeptisk når jeg laget meg falsk pizza. Det vil si pitabrød med masse fersk champignon, tomat og løk, noen fetaostbiter og kylling-og kalkun pølseboller, stekt i ovnen. Det var magert, men det hvite brødet skulle jeg sikkert ikke ha spist. Men gjett hvem som likevel hadde gått ned i vekt til i dag... Så IKKE gå sulten når du slanker deg! Greit å kjenne at man ikke er stappmett, men man kan faktisk spise seg mett og gå ned i vekt dersom man er forsiktig med hva man trykker i seg. Etterpå var jeg helt ok, og vi satt og så på Fringe utover natten.

Nå blir det lørdagskos med noe bra på tv + 200 gram sjokoladepudding (uten vaniljesaus) ;) I morgen drar jeg til Harstad fordi jeg har time hos psykiater på mandag. Der har vi en annen vekt, så jeg kommer i stedet til å legge ut vekttapet mitt i morgen, altså etter seks dager.

Ha en riktig fin lørdag alle sammen!

1 kommentar:

  1. Husk at vekter kan vise forskjellig. Bør egt bare bruke en fast vekt

    SvarSlett