Google Website Translator Gadget

fredag 13. januar 2012

One step closer

Gjett hva jeg har gjort i dag? Sittet på Facebook? Glodd i veggen? Sutret? Tja, litt :P Men jeg har faktisk vært i byen. Og det var på eget initiativ. Jeg hoppet i dusjen. Tenkte at det måtte jeg jo uansett. Så måtte jeg jo da også kle på meg nye klær. Det tok meg 10 minutter ekstra å ordne meg. Tenkte ¨et steg av gangen¨. Plutselig befant jeg meg på Amfi hvor jeg gjorde denne investeringen:


Gikk rundt og tittet litt på senteret før vi skulle begynne på veien hjemover. Da var det store spørsmålet ¨taxi eller ikke?¨ Jeg bet tennene sammen og gikk hele den sinnsyke bakken opp til Fjellveien (ja, vi bor oppe på fjellet!). Det snødde sykt mye, jeg pustet og peste som en gal, men jeg kom meg hjem! Og her er jeg nå:

Litt bustete på håret, men veldig fornøyd ;)

Hun i skobutikken anbefalte meg Libra-dietten, så den skal jeg sjekke ut senere. Nå er det fredagskos med Baby <3

1 kommentar:

  1. Så flott, Liz! Stolt av deg! Babysteps er fint :) Du ser godt ut forresten, håper ting ordner seg babystep by babystep fremover, og at 2012 blir alt hva andre år ikkje ble. Tenker på deg <3

    SvarSlett