Google Website Translator Gadget

fredag 13. januar 2012

Fredag den 13.

Etter å ha postet mitt forrige innlegg, så jeg datoen: Fredag den 13. For min del den verste dagen i året. Ikke nødvendigvis fordi det har skjedd så mye annet enn småulykker (skjære seg i fingeren, knekke ei tå etc), men fordi datoen skremmer dritten av meg. Ja, jeg hater fredag den 13. Kanskje har jeg sett for mange skrekkfilmer. Eller, jeg har definitivt sett for mange skrekkfilmer, men det er ikke derfor jeg er redd. Har alltid trodd på ulykken som følger oss på denne dagen.

Tror jeg går og legger meg og drar dyna godt over hodet... Handler treningssko i morgen. Lørdag den 14. høres mye bedre ut i mine ører!

Kanskje se den nye ¨Fredag den 13.¨-filmen i kveld?

1 kommentar:

  1. Hehe fredag den 13 e en perfekt dag for sofakos og skumle filmer :)Skjer ingen ulykker på den måten ;)

    SvarSlett