Google Website Translator Gadget

onsdag 25. januar 2012

Sliten :(

Jeg har ikke oppdatert bloggen mye de siste dagene, og det er fordi jeg er utrolig sliten. Det hendte noe i går som virkelig utmattet meg og gjorde at jeg nesten la inn årene. Vil ikke skrive mer om det her, men kan si at det går bedre nå. Jeg har bare ligget på sofaen, lest ferdig ei bok i De udødelige-serien, og vært K-V-A-L-M. Yilmaz har det likedan, så jeg tror at det er et virus. Når man allerede er svekket og sliter med de tingene man gjør, så er det enda tyngre når en viss person forsøker å bryte en ned... Alt stresset har gitt meg skikkelig vondt i nakken, siden jeg anspenner meg. Jeg sovnet ikke før kl 6 i morges, og døgnrytmen min har vært skikkelig bra de siste ukene. Har holdt meg til dietten... Nærmest tvunget meg selv til å spise, da bare tanken på mat fikk meg til å brekke meg. Gikk en fin tur i går kveld - alene faktisk.

I dag har jeg ikke orket å se på mat engang... Trykket i meg noe kylling, og måtte virkelig holde igjen for at det ikke skulle komme opp igjen. Nå har jeg og Baby gått tur, og han er på vei for å kjøpe meg en kebab. Fyyy, hæ? Det er det eneste som frister, virkelig... Sist uke laget jeg meg pita-pizza, så denne uken blir det en kebabrull - uten hvitløksdressing da. Da kan jeg ikke spise noe ¨fy-mat¨ før neste uke ;) Synes det er utrolig deilig å kunne ha noe å se fram mot. Vet ikke om kvalmen er pga maten eller om det er et virus, eller rent psykisk, eller en kombinasjon av alt... Håper bare at det føles bedre i morgen. Jeg har gått ned 7,2 kg.... Sjekket vekta i dag ;) Om 2,8 kg har jeg mistet 10 kg! DET i seg selv er en stor motivasjon!!

Så noe positivt: Yilmaz HAR fått seg jobb på sykehjemmet!! :) Han skal på opplæringsvakt på mandag og to dager til neste uke. Jeg håååper at han kommer til å like seg der. Det er på en senil dement-avdeling. Blir utrolig spennende å se hvordan det går :) I helga skal vi øve på ord og setninger som man trenger å vite på et sykehjem, pluss at han skal skrive ned stikkord i ei notatbok. Greit å være litt forberedt.

Ha en fin kveld alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar