Google Website Translator Gadget

søndag 22. januar 2012

Kommer til å savne deg...

...Har ikke lyst til å reise fra Baby i kveld. Jeg er nødt pga timen på sykehuset, men skulle helst ha blitt her. Det er så unødvendig å dra, siden jeg ikke har lyst til å starte på nye medisiner. Kommer til å savne deg såå mye, selv om det bare er til i morgen. Vil komme meg fortest mulig tilbake.

I natt var det en luring som laget seg (fylle)mat og glemte den av, så brannalarmen gikk non-stop. Vi bor i blokk med mange andre studenter, og det er alltid noen som glemmer av at de lager mat midt på natta, skoledag eller helg, doesn't matter. Brannvesenet, politiet og ambulansen kom da ingen klarte å få kontakt med de som befant seg i leiligheten det ¨brant¨ i. Det luktet helt forferdelig, og flere av oss trodde at det var en reell brann. Det er bare noen år siden bygget brant, og de måtte restaurere det og lage helt nye leiligheter... Så ingen paranoid tanke av det faktisk kunne brent. Uff, vi fikk ikke sove etterpå... Stanken var uutholdelig, pluss at man blir litt opprørt når sånt skjer. Er det virkelig SÅ vanskelig å passe på maten sin???

Nå venter jeg på at maten skal sige, før jeg gir meg ut på dag 6 med 30 Day Shred. Så blir det en dusj, litt kos med Baby, kyllingmiddag og pakking før modern kommer og henter meg. Ikke akkurat slik jeg ville tilbringe en søndag, men det blir forhåpentligvis min siste time hos psykiater.

Har dere hatt en fin helg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar