Google Website Translator Gadget

tirsdag 17. januar 2012

Smerte!

Vi gikk og lå oss skamtidlig i går. Jeg var så sulten og full av matfantasier, og fant derfor ut at det beste var å bare legge seg... Når vi kom oss til køys sier Y: ¨Jeg er egentlig sulten jeg også...¨ Og da har han spist fem ganger så mye som meg. Men jeg presset øynene sammen, og vips fikk jeg meg en laaaang natts søvn.

Det gjør vondt OVERALT. Jeg mener, kneskålene mine verker! Magemusklene mine knyter seg når jeg beveger meg. Best av alt: Ryggen smerter noe hinsides. Ikke bra fordi det gjør vondt, men fordi det er ¨bra¨ vondt. Det betyr at noe skjedde i går, at treningen var verdt det. I dag viste vekta 2,6 kg mindre enn i går. Selvfølgelig er det bare vann, men jeg har aldri opplevd et drastisk vekttap på et døgn! Etter at jeg blogget i går, spiste jeg et sjette ¨måltid¨ med 120 kcal. Skjønte at jeg hadde spist for lite, for jeg var skikkelig kvalm. Så til tross for at jeg spiste det måltidet sent, gikk jeg altså ned 2,6 kg. Inntok i overkant av 1100 kcal i går.

Nå har jeg inntatt frokosten og vasket opp kopper, og om en liten time setter jeg i gang med dag to av 30 day shred. Lurer på om jeg klarer mer enn i går eller om jeg ikke engang klarer å bevege meg? Dersom det ikke funker i dag, så må jeg gå en lang tur i kveld. Yilmaz, tøffingen, mente i går at han kunne gjennomføre økt èn uten problemer (20 minutter, easy level). Vel, han mener ikke DET lenger... Han holdt ikke ut like lenge som meg engang :P Så nå kan han se på meg med respekt neste gang han finner meg bevisstløs på senga med treningsklærne fortsatt på!

1 kommentar: