Google Website Translator Gadget

torsdag 12. januar 2012

Svar på kommentarer

Blogspot tuller litt i kveld, så jeg får ikke kommentert tilbake på innleggene mine. Derfor skriver jeg et innlegg i stedet :)

Sandra: Tusen takk for en veldig koselig kommentar. Det er overraskende og utrolig koselig å få sånne tilbakemeldinger. Sant det du skriver om hvordan det hadde blitt å skulle skilles nå, etter å endelig ha fått et ordentlig liv sammen... Virkeligheten er skremmende. Vi har vel prøvd å leve på ¨det kommer til å ordne seg¨, men i lengden nytter ikke det når man ser at det går andre veien. Tusen takk for gode ønsker :) Setter stor pris på det. Hva er planen for deg og din tyrker da?

Lene: Hei igjen :) Jeg må takke deg så masse for gode tips! Treningssenteret du skriver om er akkurat det senteret jeg har sett på (jeg skrev at det kostet 250 kr, en dum skriveleif). Det ser skikkelig bra ut. Lite, men bra utstyr. Alt jeg trenger. Er bare at det ligger innmari langt unna, men jeg kan jo ta gåturen som kondisjonstrening og resten som styrketrening når jeg kommer fram :D Godt å høre din erfaring om det.

Den videoen du sendte link til skal jeg definitivt kjøpe, evnt laste ned. Enkle øvelser som til og med jeg kan forstå... Jeg så første delen på YouTube i stad. Jillian får alt til å se veldig lett ut, men hun er da også jernkvinnen :P Tviler ikke på at det var tungt i begynnelsen!

Tror jeg melder meg på Vektklubben i løpet av helga. Da kan jeg se igjennom hvordan det fungerer og begynne på mandag. Og så prøver jeg meg på en treningstime med Jillian ;) Skal oppdatere deg på hvordan det gikk!

Angående å få jobb gjennom Nav, så var det det aller første han prøvde seg på i fjor høst. Hun la papiret hans tilside og sa ¨jeg tror nok ikke at vi kommer til å finne noe til deg, så du må lete selv¨. Han har ikke hørt noenting. Ingen andre i klassen hans heller (de er alle utenlandske). Siden han er student og har fått oppholdstillatelse som student, ikke vanlig oppholdstillatelse, kan han ikke melde seg som arb.ledig og kreve økonomisk hjelp fra Nav. Han skulle egentlig klare seg i et år på de pengene han måtte vise staten for å få oppholdstillatelse (90 000 kroner), men når jeg er sykemeldt får ikke jeg all verden, og pengene forsvinner fort :-/ Den eneste muligheten han har til pengestøtte er dersom vi gifter oss, for da kan han søke om studielån og stipend hos Lånekassen. Men det vil han ikke... Vi får rett og slett bare håpe på det beste.

Tusen takk igjen for gode råd! Veldig, veldig takknemlig :)

En riktig god natt til dere begge :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar