Google Website Translator Gadget

søndag 8. januar 2012

Ny leppestift

Er superglad nå etter å ENDELIG ha bestilt leppestiften som jeg har siklet etter lenge! Jeg ønsket meg en lilla leppestift, og det kryr av dem, men ikke akkurat den fargen jeg ville ha. Så Lime Crime sin leppestift Airborne Unicorn i en blogg jeg er fast leser av, og har forsøkt å finne en lignende her i Norge, slik at jeg skulle slippe å shoppe den helt fra USA. Men etter timesvis med søking på nettet ga jeg i dag opp. Dette er leppestiften som snart lander i postkassa mi:




Her er et blogginnlegg om den fantastiske leppestiften. Gleder meg til å kunne bruke den med mørk, sotet sminke:


Lime Crime har også en leppestift i grå - en farge som jeg aldri trodde kunne brukes i en leppestift. Men etter å ha lest overnevnte blogg - som jeg forøvrig elsker - og sett noen bilder, ble jeg frelst. Jeg la den i handlekurven, men slettet den igjen. Ble mer enn 200 kr, og da blir det ekstra tollutgifter osv. Skal først se hvordan den lilla føles på leppene, så heller bestille den grå etterhvert ;)


For et par måneder siden bestilte jeg også en annen leppestift etter å ha lest samme blogg. Har bestilt flere neglelakker fra USA som jeg er kjempefornøyd med. Dersom dere er interessert i sminke, gjerne noe litt annerledes, så ta en tur innom bloggen hennes! Der tester hun stadig ut noe produkter og legger ut bilder, skriver navn på all sminken og forteller hvor man kan bestille det. Både rimelige, midt på treet og dyre produkter, og noe for enhver smak!






1 kommentar:

  1. Så stilig farge :D Har allti hatt lyst å teste ut litt sånne farga, men tør desverrre ikke... Hehehe!

    SvarSlett