Google Website Translator Gadget

mandag 9. januar 2012

Lahmacun

Jeg tenkte å lage tyrkisk pizza (Lahmacun) i løpet av uka. Baby ELSKER det! Fant ei oppskrift på nettet for noen måneder siden, og prøvde den ut. Smakte akkurat som i Tyrkia! Halve porsjonen laget jeg uten ost, og den andre halvdelen med ost. Med ost smaker best!

Her er link til oppskrifta: (det står mint, men ingen av oss liker mint, så jeg droppet det! Og av de alternative ingrediensene, brukte jeg kun paprikapulver):

http://kibele.blogg.no/1275932042_dagens_tyrkiske_midda.html

Og her min første lahmacun som på merkelig vis ble firkantet, ikke rund :P Det var IKKE enkelt, men de ble runde etterhvert. Øvelse gjør mester ;)



2 kommentarer:

  1. Tror F hadde blitt meget glad hvis jeg hev meg rundt å overrasket med dette.. Meeen det får muligens bli når han har blitt pappa ;)

    SvarSlett