Google Website Translator Gadget

mandag 19. mars 2012

Uro

I natt har jeg sovet dårlig. Har hatt opptil flere mareritt, og følte meg kvalm når jeg våknet i morges. Det er helt sikkert på grunn av blogginnlegget jeg skrev i går. Det fikk fram mange dårlige minner. Usj, jeg kommer garantert ikke til å gjøre noe sånt mot meg selv igjen; altså skrive om det. Nå sitter jeg med uro i kroppen. Vet ikke om jeg kommer til å kaste opp eller besvime. Føler meg elendig, og det hjelper ikke på at naboen spiller Hindu-musikk på full styrke!!! Djises, det gjør vondt i ørene... Tydeligvis en hel konsert på gang.

Baby har prosjekt på skolen om homofili. Det er et gruppearbeid, og de valgte emnet selv. Så i går satt han og leste om homofiles rettigheter til adopsjon i Norge og USA. Det er godt å ha en kjæreste som ikke fordømmer andre mennesker. I Tyrkia er det ikke like vanlig å være åpent homofil som i Norge, men Yilmaz har ingen problemer med å forstå og respektere homofile som likeverdig med andre mennesker. Jeg ble litt stolt av han... Han var så søt der han satt med sin research ;)

Håper at dere får en flott start på den nye uka! Jeg skal forsøke å få gjort noe i leiligheten... Vet ikke hva, for det er et utrolig rot her. Jeg fatter ikke at det kan bli så rotete på to dager, selv om alle koppene var vasket opp og hele leiligheten ryddet. *Sukk* Jeg er sikker på at vi har et lite rotemonster i leiligheten som lurer seg rundt mens vi sover!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar