Google Website Translator Gadget

lørdag 3. mars 2012

Bokanbefaling!

Jordbær og banan...min deilige frokost som jeg inntok kl 7 i morges. Det var herlig å legge seg i normal tid og våkne uthvilt :) Yilmaz er på jobb mens jeg koser meg med en av de nye bøkene mine. Klarer såvidt å legge den i fra meg for å skrive dette blogginnlegget. Fikk boka anbefalt av ei jeg har gått i klasse med som er utdannet bibliotekar, og hun vet virkelig hva hun snakker om. Spennende bok som får meg til å grøsse, og drar meg inn i handlingen side etter side. De første sidene var forvirrende fordi det er mye å sette seg inn i, men når begynnelsen er fortalt bare flyter ordene... Og den inneholder så mange detaljer at man virkelig ser for seg omgivelsene, menneskene og handlingen. Håper at det blir laget en skikkelig god grøsserfilm av denne ;) Nå har jeg ikke kommet så langt at jeg vet hvordan den ender, men allerede nå vil jeg anbefale den! Boka er en såkalt gotisk roman; ¨Silhuett av en synder¨. Her er link til en bokaomtalelse, pluss tilbud på 99 kr for en innbundet utgave:

http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?st=free&q=siluett&p=1&r=3&cid=208429

Bokomslaget i seg selv får en til å ville lese... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar