Google Website Translator Gadget

tirsdag 27. mars 2012

I did it...

Nå har jeg vasket halve badet + ryddet leiligheten. Vasket litt på kjøkkenet også, men lar oppvasken stå til Yilmaz kommer hjem. I morgen har jeg da å støvsuge og vaske gulvet på badet. Ikke så lett å vaske et gulv som er 2x1,5 meter inkl dusj og interiør. Det er rett og slett ikke plass for moppen :P Men jeg skal gjøre et forsøk. Det viktigste er at jeg KLARTE noe!! En herlig følelse! Og i går dusjet jeg alene mens Y var på jobb. Han måpte når han kom hjem. Ja, jeg vet at det er ille når han faktisk måper, men i månedsvis har han måttet sitte inne på badet mens jeg dusjet. Jeg har ikke taklet å være der alene, og har falt sammen i gråt. Derfor endte det med at jeg kviet meg for å dusje - og ikke fikk dusjet i det hele tatt. Så Y begynte å være der inne med meg, men han er jo nesten aldri hjemme, og jeg føler meg selvfølgelig som en byrde. ¨Klarer ikke engang å dusje alene¨... Men i går klarte jeg det for første gang siden i fjor høst. Og jeg pusset tennene.

Nå har jeg laget meg spaghettilasagne i ovnen... En egenkomponert grytelignende greie som smaker veldig godt ;) En veldig enkel og rimelig middag laget fra bunnen av. Tenkte å legge ut en oppskrift neste gang jeg lager den hvis noen ønsker det :) Baby har masse middag til han kommer hjem i kveld, og han kommer garanter til å bli overrasket når han åpner døra og ser hvor ryddig leiligheten er.

Nå kan jeg slappe av med god samvittighet, og lese i den spennende boka... Ha en fin kveld alle sammen :)

2 kommentarer: