Google Website Translator Gadget

lørdag 3. mars 2012

Fabelaktig animasjon

I går så vi ¨The Adventures of Tintin¨, den mest beundringsverdige animasjonsfilmen noensinne laget! Da mener jeg ikke innholdet, som forøvrig var bra, men til tider noe kjedelig. Jeg mener; filmen så nesten ekte ut, og flere ganger lurte vi på om karakterene var virkelige personer. Det var så fascinerende at jeg satt og beundret filmen helt til siste slutt. Det er lagt ned vanvittige 130 000 000 dollar i denne filmen som absolutt anbefales!! Selvfølgelig gøy å se en film i ekte Tintin-stil, men enkelte deler med mye slossing ble så kjedelig at øynene holdt på å gli igjen (nå skal det sies at jeg var trøtt, men Y syntes også at det ble for mye). Se den og døm selv, om så bare for å beundre den FANTASTISKE animasjonen!! WOW!

Ps! Etter å se ha sett den søte hunden til Tintin vil jeg også ha en sånn :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar