Google Website Translator Gadget

søndag 11. mars 2012

Tidlig søndag!

Våknet 06:10 av at vekkerklokka til Yilmaz ringte. Tid for han å gå på jobb til sykehjemmet. Deretter skal han hjelpe til i restauranten til i 23-tiden, så det blir en lang dag for han... Og for meg som må sitte alene i hele dag.

 Jeg har alltid hatt vanskelig for å sove når det er bråk eller styr rundt meg, og i natt tok det helt av utenfor blokka hvor vi bor! Drita fulle folk som gikk på trynet på isen, ropte, sang, kranglet osv... Leiligheten vår vender mot veien, og jeg er nødt til å ha vinduet litt på gløtt for å få sove. Våknet flere ganger av bråk som varte på og av i fem timer før jeg endelig lukket øynene igjen i halv fem-tiden i morges. I følge Yilmaz hadde da brannalarmen gått, slik den gjør titt og ofte her! Men jeg hadde bare snorket meg gjennom hele alarmen... LITT trøtt? Hjernen blir vel vant til enkelte lyder, og siden brannalarmen går så ofte her orker vel ikke hjernen å signalisere at det ringer... :P Veldig, veldig glad for at det ikke var en ekte brann!

Har spist frokost nå og mannen har gått på jobb, så what to do? Kanskje lese i boka mi før jeg blir trøtt og sovner igjen... Ha en fin søndag alle sammen! Håper at dere har hatt ei fin helg? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar