Google Website Translator Gadget

fredag 9. mars 2012

Det er helg!

Helt ærlig, så måtte jeg faktisk sjekke kalenderen for å være sikker på at det er fredag i dag. Dagene går i surr når hver dag er lik dagen før. Har dere noen spennende planer for helga?

Her begynner Vinterfestuka, så jeg regner med at det blir en del liv og røre utenfor til kvelden/natten. For de av dere som ikke vet det, så bor vi i en studentbolig... *Sukk* Selv har jeg ingen planer, annet enn å lese i boka mi. Skikkelig nerd, I know. Men Yilmaz skal på jobb på restauranten for første gang, og skal jobbe resten av helga. Jeg aner ikke hva han skal gjøre der, men regner med at det blir å hente skitne tallerkener og vaske kopper. Han skal hjelpe til der hele Vinterfestuka, så det blir nok sene kvelder. The good news er at han kan ta med seg mat hjem ;) Hehe... Har allerede sjekket ut menyen, og de har kebab der ;) Så blir det noen kroner ekstra i pengekassa - noe vi trenger.

Ellers var şakşukaen i går nyyyydelig. Vi hadde til kveldsmat, frokost i dag, pluss lunsj til Yilmaz. Vil si at det var litt mer enn fire porsjoner, og da snakker vi ikke forrettsporsjoner! Men siden den skal spises kald smaker den bare bedre dersom den står til neste dag. Kjekt :) Skal absolutt lages igjen i nær framtid! Kjente at jeg savnet en kopp ekte tyrkisk çay etterpå <3

Tyrkisk te på Ravza i Alanya.

Ønsker dere alle ei riktig god helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar