Google Website Translator Gadget

torsdag 8. mars 2012

Kommentar til Karen

Det funker ikke å legge igjen kommentar i bloggen din i dag (for min del i alle fall), men siden jeg vet at du er innom bloggen min, så legger jeg ut kommentaren her i stedet :)

På tide med en alvorsprat kanskje? Når han først har lagt seg til dårlige vaner, så blir det neppe bedre av seg selv. Og med mindre du har lyst til å ende opp som vaskekjerring på dine gifte dager... Jeg sa 50/50 før jeg flyttet inn med Yilmaz, men han gjør faktisk mer husarbeid enn meg. Han både vasker kopper og støvsuger uten at jeg ber han om det. Nytter ikke å si at man skal gjøre noe hvis man ikke gjør det. Hvis han hadde sagt at han ikke gadd, og så gikk og la seg, hadde jeg spydd på han. Seriøst.

1 kommentar:

  1. Jeg vet ikke om du har lest bloggen min idag.. men han sa til meg at han prøver å ikke være så.. Jeg skreiv aggressiv, men "I am trying to not be such an angry and lazy person" sa han.. Så sa han at "you are all I have".. og da sa jeg ; Hvis jeg er alt du har bør du igrunn tenke på det når du oppfører deg som en idiot, hvis du vil beholde meg, ellers ender du opp uten noen.


    Så nå VIRKER det som han har skjerpa seg, men tiden vil vise. En dag er bare en dag.. Jeg var bra sur for at jeg måtte vaske badet. Ikke fordi det var så rotete, men det er bare prinisipp, når han sier han skal og ikke gjør det, så blir jeg sur. Jeg sitter med en mega kutt i fingeren som måtte stripses, han lover å vaske opp, han gjør det ikke. Men nå håper jeg det blir en endring på det !!

    SvarSlett