Google Website Translator Gadget

søndag 25. mars 2012

Søndagsmiddag!

Det er søndag, klokka er stilt en time fram, Yilmaz sover fortsatt, mens jeg sitter her og planlegger middagen. Ikke å legge skjul på at det er dårlig med midler denne måneden, men jeg fant en elgsteik i fryseren for et par dager siden :) Så i dag blir det elgsteik med kokte poteter, brokkoli og hjemmelaget viltsaus + tyttebærsyltetøy. Nå har jeg ALDRI laget elgsteik før, så derfor er jeg online... Har fått et steketermometer av mamma, så nå forsøker jeg å finne ut hvor lenge og hvor varmt før jeg setter i gang. Spent på resultatet... Har forsåvidt aldri laget noen form for steik noensinne før, eller telles ribbe...?

Føler meg forøvrig bedre i dag. Forsøker å ikke stresse, men hjertebanken er fortsatt der. Lå og leste helt til jeg sovnet over boka tidlig i morges... Vi klarte å se to filmer; The Muppets og Tower Heist. Gøy å se muppetene igjen, siden jeg vokste opp med dem på tv'n. Filmen var ikke like morsom som programmene, men det var veldig spesielt å se dem alle møtes igjen etter alle disse årene. Tower Heist var en middels film på alle områder... Jeg forsøkte å flire noen ganger, men filmen ble rett og slett aldri morsom. Og det var en action-komedie, men ¨action-en¨ vil jeg ikke kalle action. Filmen var treg og seeeeeeg. Ventet hele tiden på at ¨nå begynner den!¨ Filmen var stjernespekket, med Ben Stiller i hovedrollen, og filmene hans er alltid YES or NO. Dette ble en NO. Har sett verre, men har definitivt sett bedre også. Yilmaz hadde lyst til å sette i gang Resident Evil 2, men da hadde vi ikke fått lagt oss før kl 5 sommertid. Så vi droppet det... Tenkte meg et Resident Evil-maraton i dag jeg :) I love zombie films! Skal sies at jeg kastet opp mens vi så 1-ern, så den er absolutt ikke for sarte sjeler... Dessuten er Milla Jovovich halvnaken eller splitter pine naken store deler av filmen, men Y var snill og så en annen vei! Haha :) Men et must for zombie lovers... De første filmene er nesten som klassiker å regne.

Nå tilbake til elgsteiken! Ha en flott søndag alle sammen :)

Bilde lånt fra www.matprat.no som er min favorittside når det gjelder norske mattradisjoner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar