Google Website Translator Gadget

lørdag 24. mars 2012

Den lille fremmede

Har i løpet av de siste dagene lest de 200 første sidene i ¨Den lille fremmede¨ av Sarah Waters. Nå har jeg drøye 300 sider igjen av denne spennende boka som er umulig å legge fra seg! I natt leste jeg til langt utpå morgenkvisten, og boka var så  skummel at jeg ikke engang torte å gå på do. I stedet krøp jeg tett inntil kjæresten og lå der en stund før jeg fikk sove. Anbefaler boka til de av dere som liker grøss, men den inneholder også mye mer enn bare skumle scener. Den har en solid historie fra etterkrigstiden, med mange gode dialoger, og beskrivelser av omgivelsene er så detaljerte at jeg føler at jeg er i fortellingen. Håper at det blir laget film av denne etterhvert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar