Google Website Translator Gadget

onsdag 29. februar 2012

Leser...

Baby er på jobb, og jeg gruet meg egentlig til det. Hadde ikke lyst til å være alene i dag, siden jeg ikke har ork til å gjøre husarbeid, og ikke engang energi til å se på tv. Ville bare ligge inntil Yilmaz og ikke tenke på noe annet. Ble ferdig med den fjerde boka i ¨De udødelige¨-serien i natt, og visste ikke hva jeg skulle finne på. Neste pocketbok på norsk kommer ikke før i mai, og jeg bruker ikke 300 kr på ei vanlig bok. Altfor dyrt. Men gjett hva som kom i posten i dag ;) To nye bøker! Og jeg bestilte dem på ettermiddagen i forgårs. Nå skal jeg legge meg på senga og lese... De andre bøkene kommer etterhvert.

Klipte forresten håret mitt i går. Var så lei av alle flokene, så jeg tok kjøkkensaksa og klipte etter alle kunstens regler. Og det ble bra. Håret er som før, bare kortere. Fikk mye med volum! Jeg mistet masse hår kun fordi det var så slitt at det floket seg... Unødvendig. Og for dere som lurer; Ja, jeg kan klippe hår. Men det er første gang jeg har brukt ei kjøkkensaks :P Man tager det man haver! Nå er det bare at jeg får motet meg opp og kommer meg til en eller annen butikk, slik at jeg får kjøpt meg hårfarge... BAH!

Ble forresten bydd i bryllupsfesten til Karen og Halil. Koselig! Nå gjenstår bare bryllupet og at han kommer seg til Norge, så blir det Arendal-tur på meg/oss. Har ikke vært der siden den tiden på videregående når jeg gikk på ¨skytebanen¨ der, og var medlem i ¨En generasjon for JESUS¨. Brukte å dra dit på religiøse møter i helgene, spise pizza og prate med andre kristne. Hadde også psykologtimer i Arendal, så i ukedagene pleide jeg å sitte på en benk ved havnen og se utover havet, høre på måkene og se utover mot skjærgården før jeg tok bussen ¨hjem¨ til Grimstad. Det var i den tiden jeg gikk på kristen videregående skole og bodde på internat. Rømte fra det dårlige miljøet og all mobbingen i Harstad. Fant det stedet som var lengst vekk, søkte, ble akseptert og flyttet. Savner fortsatt den tiden og alle de fine menneskene jeg ble kjent med. Dette er en del av livet mitt som få av dere har hørt om, I know. Men mange av de store hendelsene skjedde i akkurat denne perioden, og jeg har ikke lyst til å snakke så mye om det. Men jeg tenker desto mer på hvor gjerne jeg skulle ha gått tilbake i tid og vært der, . Regner med at det bringer fram mange minner å komme tilbake dit, og jeg kommer garantert til å ta med meg Yilmaz og vise han Grimstad. Kanskje får jeg møtt noen av mine tidligere lærere som alle bor på skoleområdet. Mest av alt drar jeg selvfølgelig for å besøke Karen og være der på hennes store dag!!! :) Vil bare benytte sjansen når jeg først skal reise til andre siden av landet :)

Gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar