Google Website Translator Gadget

søndag 12. februar 2012

A star has died...



Åpnet nettleseren i dag og så nyheten: Whitney Houston er død. Hun har slitt med narkotikamisbruk i mange år, men man tror jo gjerne at stjernene varer evig. Først Michael Jackson, nå Whitney... De artistene som formet musikken når jeg vokste opp. Whitney var mitt store idol. Jeg tilbrakte utallige timer på jenterommet med ¨The Bodyguard Soundtrack¨. Hun var vakker, og hadde verdens flotteste stemme. Jeg beundret henne, også i nedturene, og heiet på henne i oppturene. Nå er hun død, og jeg kommer til å minnes henne i dag ved å atter en gang høre på låtene hennes.

To kvelder før hun døde sang hun ¨Yes, Jesus loves me¨. Tilfeldig?

Du kommer ALDRI til å bli glemt. Hvil i fred.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar