Google Website Translator Gadget

tirsdag 21. februar 2012

Sliten.no

*Sukk* Fin start på blogginnlegget eller hva? Men jeg er virkelig sliten. Har nesten ikke sovet de siste dagene, og det er alltid tungt når jeg må til Harstad og tilbake igjen. Gruer meg til legetimen. Vil ikke sitte sammen med masse andre mennesker og vente. Var skikkelig stresset i går, og lå våken til kl 5 i morges. Det gikk selvfølgelig bra hos legen. Hun er ganske oppgitt over at jeg ikke har hørt noe fra sykehuset her angående behandling, og hun skrev purring til dem atter en gang. Hun ba meg om å kontakte Pasientombudet dersom jeg ikke hører noe innen to uker... Jeg blir ikke akkurat bedre av å sitte hjemme og glo. Fikk også tabletter mot det stygge såret, så håper at jeg blir bedre snart.

Når Y kom fra skolen ble han veldig overrasket over at jeg satt i sofaen ;) Hadde ikke fortalt han at jeg kom tidlig i dag... Vi har sett igjennom alle tingene jeg fikk fra Netthandelen. Har blant annet hengt opp masse knagger m/sugekopp, så nå slipper klærne vi bruker å ligge inne i stua :P Vi har ikke verdens største skapplass, så det hjalp skikkelig. Har sittet og tatt pedikyr med mitt nye elektriske manikyr-og pedikyrsett. Love it! Fikk meg rosa superundertøy og en sminkekoffert m/innhold, en hold-in singlet, toalettpapirholder for fire ruller, elektrisk salt-og pepperkvern i rød metallic, fotmassasjeapparat og plastikkbeholdere i 112 deler! :) Nå skal jeg rydde i krydre og pastaposer, og sortere alt, pluss at vi har beholdere til ost, syltetøy, grønnsaker og frysevarer. Jeg elsker kurver. Det ser ryddig og ordentlig ut... Så alt av sminke og sminkeutstyr, øredobber, kremer, smykker osv er sortert i søte, fargerike kurver. Har også noen i kjøkkenet, men trengte mange flere med lokk på. Disse kan man bruke i mikroen, vaske i oppvaskmaskinen og fryse ned. Skal begynne å ordne så smått i morgen... :) Sånt koster utrolig mye i butikkene, ala Tupperware, men på nettauksjonen fikk jeg alle delene til latterlige 121 kr. Elsker den nye digitale kjøkkenvekta til 41 kr også ;) Den har 999 forhåndsinnstilte matvarer, så hvis man for eksempel legger på 50 gram agurk regner den automatisk ut kalorier, fettinnhold, karbohydrater, proteiner, fiber osv osv.... Jeg har regnet side opp og side ned, men nå bare trykker jeg på en knapp i stedet, og så gjør den alt arbeidet for meg :P Skal få lagt ut bilder av overnevnte produkter. Just not tonight. Kjøpte også noen andre småting. Vi hater sofaen vår som kom med leiligheten. Vi valgte møblert leilighet, siden vi ikke hadde mulighet til å handle inn alt i høst. Sofaen kan man nesten ikke kalle en sofa engang... Ikke pga fargen, men pga stilen. Den er så hard som overhodet mulig, og man bare sitter rett opp og ned i den. Ikke akkurat deilig å slappe av der... Jeg kjøpte et latterlig billig trekk som man skulle legge over hele sofaen. Og nå ser den riktig stilig ut! Trekket er helt grått og når ned til golvet på alle sider, med knyting nede ved beina. ENDELIG! Den er fortsatt like jævlig å sitte i, men den ser skikkelig fin ut og vi slipper å dra på det sorte pleddet som vi har brukt over den tidligere. Det falt ned hele tiden når vi så på tv, og irriterte meg mer og mer... Thank you, Netthandelen :D

Ok, nå skriver jeg utrolig uinteressant om plastbeholdere og sofatrekk. Skal ta kvelden nå... Yilmaz gjør lekser som vanlig, fullstendig utslitt. Jeg fatter ikke at han holder ut. Skal hjelpe han litt, så blir det lesing av vampyrbok på senga ;) Kommer sterkere tilbake i morgen!

Elisabeth.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar