Google Website Translator Gadget

mandag 27. februar 2012

60 spørsmål!

Her er i alle fall et bevis på at jeg leser bloggen din, Karen :) I mangel på noe bedre å gjøre halv fire
om morgenen stjal jeg denne listetingen som jeg tenkte å underholde dere med ;) Hvis noen av dere vet om flere lister, så gi meg gjerne et hint :)

1. Hvor gammel er du om fem år?
32 år GAMMEL :(

2. Hvem var du minst to timer rundt i dag?
Yilmaz.

3. Hvor høy er du?
1.65-1.66

4. Hva var den forrige filmen du så?
Kongen av Bastøy.

5. Hvem ringte du sist?
Sikkert Yilmaz... Jeg ringer sjeldent noen.

6. Hvem ringte deg sist?
Irina :)

7. Hva sto det i den forrige sms-en du fikk?
Ehh, siden den ikke hadde med meg å gjøre, og er privat, så skriver ikke jeg det her...

8. Foretrekker du å ringe eller sende sms?
Ingen av delene. Det er likevel større sjanse for at jeg sender en sms, enn at jeg ringer.

9. Er dine foreldre gifte eller skilte?
Skilte.

10. Når så du mammaen din sist?
Forrige tirsdag.

11. Hvilken farge har du på øynene?
De er lyseblå.

12. Når våknet du i dag?
I 12:30-tiden.

13. Hva er din favorittjulesang?
En stjerne skinner i natt.

14. Hva er din favorittplass?
Alle steder med sol, masse kultur og parasolldrinker <3

15. Hvilken plass liker du minst?
Akkurat for øyeblikket er det NARVIK. Drittplass...

16. Hvor tror du at du er om ti år?
Nettopp kommet hjem etter å ha reist rundt halve verden.

17. Hva skremte deg mest om natta som liten?
Skyggene i gardinene som jeg trodde var tyver...

18. Hva var den siste tingen som virkelig fikk deg til å le?
Noe jeg køddet med Yilmaz om. Lo så jeg grein, men husker ikke hva det var. Vi ler hver dag!

19. Hvor stor er senga di?
Hjemme i Harstad har jeg ei diger dobbeltseng. Her har vi to enkle rammemadrasser som fulgte med leiligheten. Skal definitivt kjøpe meg ei diiiiger seng når vi flytter. Jo større plass, desto bedre.

20. Har du stasjonær eller bærbar datamaskin?
Lap top selvfølgelig.

21. Sover du med eller uten klær?
Kommer an på hvor varmt/kaldt det er, men har alltid på meg NOE.

22. Hvor mange puter sover du med i senga?
En, men den er TYKK. Vanligvis trenger jeg to puter for å få sove.

23. Hvor mange land har du bodd i?
To; Norge og Tyrkia.

24. Hvor har du bodd?
Bjerkvik, Harstad, Grimstad, Feiring, Alanya og nå Narvik.

25. Liker du sko, sokker eller barfot?
Merkelig spørsmål! Går helst i sko ute. Er vel mest praktisk... Og går i sokker eller tøfler inne.

26. Er du sosial?
Nei. Not really...

27. Hva er din favorittis?
Hjemmelaget is i Agadir med bubble gum-smak. Nam! Liker også noen fra Mövenpick. Er generelt kresen på iskrem...

28. Hva er din favorittdessert?
Frityrstekte bananer eller jordbær med fløte.

29. Liker du kinamat?
Love it! Beste maten i verden!

30. Liker du kaffe?
*Spy* Jeg hater kaffe, og blir kvalm av folk med kaffeånde. Har prøvd å drikke flere varianter, men no way in hell at jeg presser i meg noe sånt frivillig. Kan til nøds drikke en iskaffe (veldig fort!)...

31. Hva drikker du til frokost?
Kommer an på hva jeg har å velge i ;) Helst vann, men noen ganger sukkerfri saft eller Pepsi Max/Cola Zero/Tab Xtra.

32. Sover du på noen spesiell måte?
Nope, er ganske ¨normal¨. Ligger som oftest på magen med ei hånd under puta.

33. Kan du spille poker?
Njæ. Kan hovedreglene og vet hvordan man spiller, men jeg er ingen ¨spiller¨.

34. Liker du å kose?
Av og til. Er ikke så kjempekosete av meg, men godt å krype inntil Yilmaz.

35. Er du et avhengighetsmenneske?
Vel, jeg er avhengig av å ha en person å støtte meg til. Blir veldig usikker på egenhånd, selv om man kanskje ikke skulle tro det etter alle utenlandsturene mine osv. Ellers er jeg ikke avhengig av noe annet enn mat, som er en stor last for meg. Har vært syk i mange år. Jeg er absolutt ikke en person som blir lett avhengig av noe eller noen.

36. Kjenner du noen med samme bursdag som deg?
Sikkert, men jeg er ufattelig dårlig på fødselsdager og takker høyere makter for Facebook, slik at jeg ikke glemmer mine nærmeste venner. Vet at Dronningen av Norge har bursdag samme dag som meg.

37. Vil du ha barn?
Ja, etterhvert.

38. Kan du noen andre språk enn norsk?
Ja. Engelsk og tyrkisk, noe tysk og forstår godt svensk og dansk. Husker fortsatt noen gloser fransk og italiensk fra mine skoledager, og vurderer å lære meg et nytt språk for moro skyld nå :)

39. Har du noen gang vært i en ambulanse?
Ja, både på egenhånd og i forbindelse med jobben.

40. Foretrekker du havet eller et basseng?
Havet! Da blir man brun. I bassenget blekes jo huden av klorvannet, og det synes jeg er bortkastet... Men selvfølgelig, hvis det er altfor kaldt i havet og bassenget er oppvarmet, så sier jeg ikke nei takk!

41. Hva bruker du helst penger på?
Akkurat nå: Praktiske ting. Må spare... Men før jeg ble samboer gikk det penger til klær, sko, sminke, mer klær, Tyrkiaturer og partiiiiies!! Når sparetiden er over blir det nok masse leppestifter og neglelakker, pluss utenlandsturer.

42. Eier du dyre smykker?
Ja, noen.

43. Hva er ditt favorittprogram på tv?
Fringe, Once upon a time, Greys Anatomy, Supernatural, American Horror Story, One Tree Hill...

44. Kan du rulle med tunga?
Hehe, ja...

45. Hvem er den morsomte personen du kjenner?
Tor-Arne! Han er den morsomte og varmeste personen jeg noensinne har møtt!

46. Sover du med kosedyr?
Ehhh, jeg er 27 år... Det hadde vel vært - litt - sært?

47. Hva har du som ringelyd?
Noe metal. Aner ikke... Jeg har ikke lastet ned en eneste ringelyd.

48. Har du klesplagg fra du var liten?
Mamma har gjemt mange av klærne mine helt fra jeg var baby.

49. Hva har du nærmest deg nå som er rødt?
En pose Kims potetgull med paprikasmak som Yilmaz har lagt i fra seg på bordet...

50. Flørter du mye?
Ja, flørter med Yilmaz ofte ;) Men har vært altfor sjenert til å flørte med andre før jeg ble i et forhold.

51. Kan du bytte olje på bilen?
Bil? What? Nehh...

52. Har du fått ei fartsbot noen gang?
Nei, jeg har aldri hatt sertifikat eller bil.

53. Hva var den forrige boka du leste?
Skyggelandet.

54. Leser du avisa?
Ja, VG og Dagbladet på nett, pluss lokalavisen en sjelden gang.

55. Abonnerer du på magasiner?
Nei, men jeg har tidligere abonnert på Topp, Mag og Det Nye.

56. Danser du i bilen?
Ok, utrolig teit spørsmål.

57. Hvilken radiostasjon hørte du på sist?
Hører alltid på P4 i bilen t/r Harstad/Narvik.

58. Hva var det siste du skrev ned på et papir?
Handleliste.

59. Når var du i kirka sist?
Beklagelig å si at jeg ikke husker...

60. Er du lykkelig?
Både og...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar