Google Website Translator Gadget

onsdag 8. februar 2012

Alanyyyya

Hvem av dere jenter skal til Alanya i vår/sommer? Eventuelt hvor lenge? :)

Vårt stamsted i Alanya 2009. Ps! Gult er kult ;)

Jeg vil se alle jentene igjen!

Kjøre taxi!

Spise sure appelsiner :S

 
Ja, til og med lide meg igjennom noen timer på Queens ;)

Ha sløvekvelder på stranden---

...og ikke fullt så sløve kvelder (sorry, Emmeli :P)


Spise ekte tyrkisk mat.


Sist, men ikke minst vil jeg ligge her og grille meg:

Kleopatrastranden...






7 kommentarer:

  1. SAAAAAVN! Jeg vet ikke om jeg skal ned eller ikke :( Må få meg leilighet og jobb til sommern først..wæææ liker ikke å bli voksen

    SvarSlett
    Svar
    1. ja lena, sucks to be voksen!!:((

      Slett
    2. Synes du er flink jeg som står på og fikser deg utdannelse, leilighet osv nå, så har du massevis av tid på å ikke være voksen senere :) Må ikke bli kjedelig bare fordi man blir voksen :P

      Slett
  2. jaa saaavn, og du lider deg da ikke gjennom queens garden, innerst inne liker du det.. haha:P Jeg aner heller ikke, er vel en fare for at det ikke blir alanya i år. men vi får se:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, ja hvis du liker å tro det så :P Du snakket om at du og Tarik skulle ta dere en tur eller var det i fjor kanskje? :D Skjøner at både du og Lena har andre prioriteringer i år. Av og til må man det, og når man har kjæreste er det kanskje gøy å reise til andre steder også... :)

      Slett
    2. ja det var vel ifjor det.. Jeg vet ikke hvor lyst han har til å dra dit akkurat:P men vi får se! Det er gøy å dra litt andre steder også ja, ifjor var vi noen dager på Malta, det var såå uvant.. Ingen som maste i butikkene og det var sånn rolig romantisk stemning der:p Så er gøy å se litt nytt:)

      Slett
  3. Herlige bilder :) gode jenter:)
    Haha eneste jeg reagerte på er LIDE SEG GJENNOM QUEENS? :) det er jo så moro der:)

    SvarSlett