Google Website Translator Gadget

torsdag 23. februar 2012

Nye hårprodukter

Har nettopp lagt inn en bestilling på www.blivakker.no fordi det var på tide med nye hårprodukter. Jeg elsker Redken sine produkter fordi de faktisk holder det de lover. Jeg har prøvd forskjellige etter hvilket behov jeg har hatt, og nå for tiden trenger jeg FUKTIGHET. Håret mitt er så dødt og slitt at det floker seg hele tiden. Hjelper ikke å bare klippe tuppene, så jeg har bestilt disse:

Har allerede hårkuren i denne serien, og den er kjempebra! Men må ha mer enn bare en god hårkur for at håret skal se fint ut, så nå får jeg hele serien ;) Arganoljen er jeg veldig spent på. Noen som har erfaringer med denne fra Redken? I Marokko handlet jeg mange hud-og hårprodukter med ren arganolje fra en fabrikk vi besøkte, og den er i en klasse for seg selv. Ser at flere produsenter nå har begynt å bruke arganolje i sine produkter, så jeg får se om denne kan måle seg med ekte vare.

Kerastase hadde forøvrig gode produkter tidligere, men de siste gangene har jeg blitt skuffet. Har fått husirritasjon - noe jeg ikke fikk tidligere. Og etter å ha testet produktene på Yilmaz og mamma, resulterte det i at de også fikk voldsom kløe i hodebunnen. Så det er ikke bare meg det er noe rart med ;) Redken er min nye favoritt, og hvis du ikke har prøvd noen av produktene deres anbefaler jeg absolutt at du prøver!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar