Google Website Translator Gadget

fredag 24. februar 2012

Namenam!

Er det flere som har sykt lyst på pizza nå? Jeg har kun spist ei brødskive i dag pga formen har vært så elendig. Men nå har jeg vært sulten i flere timer og venter på at Y skal våkne, slik at vi kan kjøpe kebabpizza! Har ikke lyst til å vekke han stakkars, siden han har sovet så lite de siste døgnene, men nå er det kanskje på tide å stå opp. Jeg kommer sikkert til å bli dårlig igjen etter å ha stappet i meg pizza, men lærer man så lenge man lever? Joda. Bryr man seg? Not really.

Tenkte å se ¨baska dilde ask¨ eller ¨love in another language¨ i kveld. Hadde lastet den ned, men den forsvant på mystisk vis... Så jeg prøver igjen nå. Håper at den er bedre enn ¨bir zamanlar Anadolu'da¨ som var *host* crap.

Nei, PIZZA!! Ha en fin fredagskveld peepz! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar