Google Website Translator Gadget

lørdag 18. februar 2012

Ny blogg

Har atter en gang laget en ny blogg på blogg.no, siden blogspot er så lite kjent... Men har som alltid slettet den igjen fordi jeg blir så frustrert. Veldig kjekt at man kan eksportere bloggen sin fra blogspot, men slik det ser ut går det ikke an å importere noe som helst til blogg.no Da orker jeg heller ikke å begynne en ny blogg og måtte repetere ¨alt¨ jeg har skrevet her. Jeg skriver blogg mest for min egen del og for at andre kan få lese hvordan det er å slite med depresjon og angst, eller rett og slett for at venner skal vite hva som skjer i livet mitt. For å kunne starte en ny blogg må jeg fortelle litt om meg selv, for at noen skal orke å lese det jeg skriver... Men jeg har jo allerede skrevet så mye her! Selv om jeg henviser til denne bloggen, så er det sikkert et fåtall som orker å klikke seg inn her og lese. Nehh, jeg droppet det atter en gang... Hvis det er noen der ute som vet om en måte å overføre blogginnleggene sine til blogg.no på, vær så snill: TELL ME!

Etter at flere av vennene mine har slettet sine blogger, er lesertallet halvert... Sikkert mange som klikket seg inn på min blogg igjennom andres, men nå som de er borte... Ja, jeg lurer litt på hvem som egentlig leser bloggen min nå? Og jeg har skikkelig bloggtørke, siden det skjer så utrolig lite i livet mitt for tiden. Føler at jeg kjeder dere i hjel ved å skrive det samme dag ut og dag inn. Har mine planer som jeg går og bærer på, men alt er så usikkert, og jeg kan ikke skrive om det her. Enkelte ting må man holde for seg selv, og tenke på at det man skriver i en blogg faktisk blir allment lesestoff så fort man trykker på ¨publisèr¨-knappen. Ser at noen legger ut veldig mange bilder, og jeg er utrolig dårlig til det. Mest fordi jeg ikke har så mye å vise bilder av i hverdagen...

Hva vil dere at jeg skal skrive om? Er det noe dere har hatt lyst til å spørre meg om? Ta gjerne kontakt og gi meg litt inspirasjon :)

What to do?


2 kommentarer:

  1. Æ les når tia strekk til! Minimalt med blogglesing om dagen men har skippertak
    innimellom :) skriv som du skriv no, og begynn å bruk kamera flittig :) fint å ha bilder også å se tilbake på :)

    SvarSlett