Google Website Translator Gadget

onsdag 15. februar 2012

Fin dag...

Har hatt en koselig Valentine's Day. Faren til Yilmaz sendte han noen tusenlapper (kjekt å ha en pappa med penger), så vi spiste ordentlig tyrkisk mat i dag og hygget oss MEGET :) Yilmaz har gitt meg Valentine's-massasje og kjøpt meg sjokolade ;) Har sett på Fringe og American Horror Story. Deretter ble det å hjelpe Y med leksene *BLÆH* Men vi hadde heldigvis noen timer sammen i dag, til ei forandring. Jeg prøvde å ordne meg for å gå ut og spise, men fikk helt noia. Jeg begynte å gråte og ble så stresset, fant ingenting å ha på meg, motivasjonen var helt på bånn. Jeg VILLE så gjerne, ordnet meg igjen og igjen, men kom meg ingen vei. Yilmaz var faktisk utrolig forståelsesfull i dag og fikk roet meg ned, og tårene stilnet etterhvert. Så han har ordnet alt for oss i dag... Takk, det har virkelig vært en fin dag i dag.

God natt peepz! Håper at dere også har hatt en fin dag! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar