Google Website Translator Gadget

mandag 13. februar 2012

Effektiv dag!

Yilmaz har hatt skriftlig eksamen i dag, og mens han var på skolen satte jeg bolledeig. En misfostret nede til venstre, men i følge Y er det de beste hvetebollene han har smakt. De ble luftige og saftige, så det er nok for meg :)

Her er resultatet:

Elendig kamera by the way... Ønsker meg fortsatt
speilreflekskamera!

Etterpå støvsuget jeg, ommøblerte i ¨stua¨ ved å lage en koselig sofakrok til oss, kastet søppel og ryddet. Nå er Yilmaz nede og vasker klær. Oppi alt sammen klarte jeg å få laget en middag også. Det føles godt å ha gjort noe... I forgårs var jeg på Rema 1000 for første gang på tre uker... Jeg valgte selvfølgelig den verste dagen å skulle gå ut på :) Det var slaps og is ooooveralt, og vi vasset i vann. Når vi kom ut fra Rema hadde det begynt å snø, sånn at det ble enda mer slaps på veien hjemover. Jeg begynte nesten å gråte halvveis oppi bakken fordi ryggen verket sånn. Utrolig hva tre uker med stillesitting kan gjøre med kroppen... Jeg er ennå støl etter turen som ble på 2,5 time :) Har heldigvis ikke gått opp i vekt! Men det er fordi jeg har vært så utrolig matlei og uvel. Derfor handlet vi inn masse ¨nytt¨, ikke samme kjedelige maten som vi har kjøpt igjen og igjen... Og jeg skal si, det gjorde godt!

Nå blir det noen episoder med American Horror Story før jeg sier god natt. Håper at dere har det bra peepz?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar