Google Website Translator Gadget

fredag 17. februar 2012

I need!!

KRISE!!! Jeg er tom for nesespray :(( Klokka er snart 04 på natta, og jeg er så trøtt at jeg døøøøøør. Seriøst, nå har jeg vært syk og småsyk helt siden i fjor (ja), og den siste uka vært fullstendig blokkert tett i nesa. Har brukt opp en nesespray og en pakke nesedråper. Bihulene er så tette og ekle at jeg vemmes... Vi har lett høyt og lavt uten å finne noe spray eller dråper, så jeg gikk til sengs med intens hodepine og tett nese. Har nå stått opp igjen fordi jeg ikke fikk oksygentilførsel og det derfor var umulig å sovne. Jeg skulle så sykt ønske at jeg hadde sjekket det med nesespray FØR butikkene stengte. Jeg får ikke luft, seriøst :( Har smurt meg med lypsyl m/mentolsmak under nesa, og føler meg skikkelig kul. Men det hjelper faktisk litt... Typisk at jeg blir søvnløs nå, slik at jeg hangler i morgen når Yilmaz har tatt seg fri fra jobb og jobber lørdag i stedet, for å være med meg... Jeg kommer garantert ikke til å være noe bra selskap.

Nattisfnattis...

2 kommentarer:

  1. Huff, det hørtes ikke noe særlig ut. Håper at du er i bedre form i dag. Du må ha god bedring. :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) Føler meg bedre nå :)

    SvarSlett