Google Website Translator Gadget

fredag 10. februar 2012

Where r u????

Hva skjer med at så mange har sluttet å blogge? Ikke moro å logge inn og sjekke venners oppdateringer siden sist: Null eller blogg slettet. *Sukk* Siden jeg har blogspot, og ikke blogg.no, er bloggen min mye mer privat og har færre lesere. Ikke lett å finne nye blogger å lese heller, for jeg vet ikke helt hva annet enn sminke og litt trening jeg egentlig er interessert i. Liker å lese venners blogger, siden jeg vet hvem de er :P Ikke gøy å blogge selv når man ikke kan følge med på andre samtidig. Dersom noen av dere har eller har fått dere blogg som jeg ikke vet om, si gjerne i fra :D

Sitter forøvrig og gjør ingenting. Yilmaz hadde muntlig eksamen i dag, og er på senvakt på sykehjemmet nå. Har vært alene i dag og gjort en hel masse nothing. Er skikkelig forkjølt og sliten... Klarte å få en sprekk midt i underleppa og det svir som fy :( Hate when that happens... Nyser hele tiden, så den bare åpnet seg og begynte å blø. *Sukk, igjen*

Er forresten ei lucky bastard som ankommer Alanya sånn cirka nå. Ikke misunnelig i det heeeele tatt, Karen. No way! Skulle gitt mye for litt Alanya-atmosfære nå... Håper dere får en fabelaktig fin dag der :) Regner med at du ikke klarer å reise tilbake til Marmaris i morgen, men ok ;)

2 kommentarer:

  1. Vel, du finner faktisk overasskende mange interessange blogger på blogg.no altså ;-)Det blir jo bare flere og flere av "tyrkiabloggene" så ! :-)

    SvarSlett
  2. Det var en helt amazing tur !!!! Og vi leide bilen en dag til sånn at vi kunne cruze litt i alanya, og så sov vi i antalya natt til idag.. du vet det du sa om å bli stuck i alanya?? veeeeel vi snakker igrunn om å flytte dit nå :P

    SvarSlett