Google Website Translator Gadget

lørdag 25. februar 2012

Skyggelandet

Det snør tett ute. Yilmaz er på jobb mens jeg sløver på sofaen. Har akkurat spist ¨frokost¨ (restepizza kan vel kalles frokost når det er dagens første måltid?) og skal nå lese ferdig min tredje bok av Alyson Noël. I natt klarte jeg virkelig ikke å legge vekk boka, og leste til langt utpå morgenkvisten. Skyggelandet er absolutt den beste boka så langt i serien ¨De udødelige¨. Yilmaz gikk til jobben, men kom tilbake igjen etter noen minutter med en liten pakke under armen. Den fjerde boka hadde dumpet ned i postboksen vår :) Så nå har jeg noe å kose meg med heeeele kvelden. Ikke noe bedre å gjøre på en lørdag? Nei, egentlig ikke :)  Ble mange episoder med Once upon a time i går, så vi rakk ikke å se den tyrkiske filmen jeg snakket om. Men i kveld blir det definitivt film :) Deilig å bare slappe av hjemme når været er så dårlig. Føler meg forresten helt fin i formen i dag, så krydder fingrene for at det varer!
Den fjerde boka :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar